nas rara

im nas rara | 18teen *2011| life is for fun so just enjoy it :) if you dont like me just go and fuck off your ass , thanks ;D

6.3.2011

ok bgn pagi2 tataw nk bwt ap aku on9 ...then col aabg aku si pisang tuhhh pgy paklong ..then isma and hani ad gak..lpk2 kat pklong minum2 tedy lak mai then hntaq isma and hani blek..aku ngn pisang tataw nk p mn kami p pklong blek minum2 pk2 aku ajk pisang p karokkk kat bilion ... HAHAHHAHAHA !!! maw dok rare sama kami nyanyi suma lgu faizal tahir ... hahahhahah stail abz r .... :)then dlm 4 lbih amek hani ngn meera pgy maen bowling ...sblom tuhhh amek mak dlukat taman sejati bru pgy maen bowling ... maen 3 game gak r .. ok aku JUARA hary nyh maen bowling HAHAHAHA !! bangga sat .. :D then plan nk pgy mkn kat lebai tp terpksa cncel cbb ayh col soh blik ...aku pow trus antaq hani ngn meera blek ...and aku pow blek ..
love youuuu ... !

No comments:

Post a Comment