nas rara

im nas rara | 18teen *2011| life is for fun so just enjoy it :) if you dont like me just go and fuck off your ass , thanks ;D

my boo

aku nk mintak maaf klaw selama nyh aku terlampau mengongkong kau ..tp itu yg kau mintak dari aku ... ya mmg aku sekat semua pergaulan kau sekat kebebasan kau ..aku lakukan nyh suma demi keselamatan and kebahagian kau ..dan ini juga tanggungjawab aku terhadap kau ..aku slalu marah kau .. slalu bwt kau sedey .. bwt kau menagis ..aku mintak maaf .. setiap pergadohan yg berlaku antara kita membwt kan aku btoi2 sayangkan kau ..dan aku berterima kasih pada kau yg sangup tahan dgn perangai aku .. ikowt ckp aku .. sntiasa berada dgn aku ..sentiasa percaya pd aku ..berikan aku semangat dlm ap jua yg aku lakukan ..aku sentiasa rasa bersalah setiap kali membwt kau sdey ..tp aku terpksa lakukan itu demi kebaikan kau ..menjaga kau adalah satu tanggungjawab yg berat bg aku ...walaw mcm mn pow keadaan aku akn sntiasa syggkan kau dan aku tidak akn lepaskan kau ...

No comments:

Post a Comment